Translate

piątek, 1 lutego 2013

Byle do wiosny...

I znów duuużo zaległości, a to wszystko przez tą dziwną pogodę. Ja chcę Wiosnę!!!
Ostatnio ciężko mi usiąść do maszyny ponieważ  mój kochany szkrab ciągle chce się ze mną bawić. Obawiam się, że nie zdążę z wszystkim na Święta Wielkanocne a planów mam dużo.

                           Przedstawiam moje nowe twory (^^,)

                               Hipcia Dolly





oraz Sheepsa





obie doczekały się wspólnego zdjęcia a nawet kilku...hihi





Jakiś czas temu uszyłam Królisia, ale jak zwykle... sami wiecie (^^,)



2 komentarze:

  1. Śliczności :-) Cudna parka :-) Ale owieczka podoba mi się najbardziej :-)
    Króliś milusi :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, dziękuję. Jesteś drugą osobą która twierdzi, że Owieczka jest lepsza.
    Pozdrawiam (^^,)

    OdpowiedzUsuń