Translate

czwartek, 20 września 2012

Pan Słoń

Wczoraj skończyłam szyć kolejną zabawkę. Był mały problem ze spodniami i w rezultacie przerobiłam je według własnego wzoru.
Na żywo słonik wygląda duuuużo lepiej.

                                                         Pan Słoń w całej swej okazałości


Zaczęły się powoli u mnie  przymiarki do szycia świątecznych rzeczy

Podusie



Reniferek organizator na drzwi


Reniferek ma dwie kieszonki, do większej można włożyć np. kartki świąteczne

Mikołaj


A na koniec coś z gotowania (^^,) hehe
Mój obiadek, czyli makaron ze szpinakiem w sosie śmietanowym z odrobiną boczku....mniammmmmm






1 komentarz:

  1. Zachwyciły mnie przymiarki do świąt... szczególnie renifer :-) Rewelacja :-)
    A słoń genialny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń